2008年1月31日 星期四

bk


睇你哋既討論,令我學咗好多嘢,因為全部係真實個案。
一般講教育既書,多數都係講理論,但實踐上有好多困難,而且阿仔脾氣壞(似我),脾氣壞既老豆教脾氣壞既仔,真係好難搞。
睇咗你哋既討論之後,我已經改變已往既教育方式,我唔會再用體罰呢個方法,體罰只會令人產生暴力傾向。呢半年來,就算阿仔發脾氣,我都唔會打佢,其實諗返轉頭,都係好小事,只係我同佢喺控制情緒方面比較差。
另外又發現,電視的確有好多暴力畫面,連笑片都會打黎打去,所以唔再比阿仔睇一般既電視節目。
仲有培養閱讀習慣既重要性,喺我之前冇諗過既。
我認為真實個案真係好有參考價值,連"查小欣教育日記"都睇過(我未聽過佢既節目),至發現原來母親都認為自己個仔係完美既,所以會好盲目下,讀國際學校,一星期學兩個鐘中文,中文水準能夠追上本地小學,根本係自己呃自己。

2 則留言:

csy_ma 提到...

SAM511:

睇呢個欄都一樣提醒返我地好多野:>

之前睇到關於小朋友會咬人打人時,都曾想過回應,因為這曾經令我很困優:

我囡滿1歲時,已進了一間醫院附屬的幼兒中心.最初,只係因為以前作者叫我幫佢手寫篇野,加上老公d同事黎探佢時,發現佢都幾霸道,提議我地考慮早d送佢同其他小朋友玩,學習與人相處,諗住俾佢試吓.

效果卻意外地好.佢返咗幾日學,即學曉行路,送上學時如遇我略有拖延,佢就拉住我話要去返學:>.

不過,囡囡學講野就不如佢學行咁順利,到近兩歲,仍然講得好少野.而且,當佢玩緊一樣玩具,有小朋友走黎想攞時,佢就出口咬.咬都人地見晒血.搞到我有個禮拜要成日道歉:<

但幼兒中心既導師叫我唔好重複提呢件事,佢地話可能係因為我囡唔係咁識表達,所以就出口.佢地會留意多d架勒.可能因為咁,難捱既一星期過去後,就冇乜發生過同類事件.後來,囡囡亦冇被投訴過會咬人.

到佢K2,我因為返工,將讀全日班放咗學既佢,寄託響另一個男同學仔家裡.有一排,同學仔既媽咪因公要成日出差,母子可能一個禮拜先聚一兩日,同學仔脾氣變差,成日出手.我就攞返阿囡以前咬人事件黎做例子,請阿囡體諒其他小朋友既錯處...

到而家,我囡既脾氣都唔係好好.我多次既實踐發現,硬碰硬,實衰硬.尤其係想佢盡快完成功課,就一定唔可以令佢情緒更加波動.

至於講數玩進退遊戲,老公既策略係,事情未到好嚴重既地步時,已經會企硬晒,再出聲鄭重阻止.呢個姿態,會令到大人自己唔會咁嬲,而細佬亦知其嚴重性.佢以演技處理既方法,又似乎較我到咗忍無可忍至爆出火為佳:>

匿名 提到...

csy_ma

寫呢d本來想留言喺"論盡家長論盡教育",不過佢哋講得太深入,而我sam仔今年至返幼稚園,所以都係多讀少講好d,佢哋可以分享自己既親身經歷,又可以接受對方另一種觀點(雖然有時有少少火藥味),呢個係好難得既學習機會。

sam仔學講野仲慢,而家2歲半至識講句子,希望今年返幼稚園會學得快d。